mandag, april 01, 2013

1. april

kl ca midnat: i seng for at varme dyner til kæresten efter at have lukket mørket ude ved hjælp af gardiner.

kl. ca 02.25:  Harry Potter er slut og jeg skal på toilet, kæresten sover godt

kl. 04.33: Har læst samtlige tekst-TV beskeder på DR-TV, både indlandske, udlandske, sport og rettelser, dog ikke de udlandsk sprogede. Kæresten sover og jeg tør ikke røre ved hende hvis det kilder. Smutter lige på toilet og da jeg kommer tilbage er jeg fri af undertøjet.

kl. 05.24: prøver at komme i nærkontakt med kæresten, når jeg nu er her. Hun sover og jeg vil gerne have hende til at vågne. Sikken en morgen, nå jeg forsøger forsigtigt at holde om hende.

kl. 05.54: Hun reagerer og vender sig om.

kl. 06.00 Jeg flytter lidt væk, for ikke at vække eller genere kæresten. Gid hun vil vågne og elske med mig.

06.35. Kæresten vågner og står op til internettet. Jeg vender mig om og prøver at sove.

07.00. Jeg sover eller snuer i hvert fald.

07.18. Vågner bare for at konstaere at der ikke er nyheder på DR2 før kl 08 og på TV2 kl 09. Står op og kysser kæresten for at gå på toilet og tage min sukkersygetablet (metmorfin) Skyller den ned med multifrugtjuice og lægger mig under dynen igen.

07.20. Hører fjernsyn og blunder skiftevis.

09.00 Endelig klar til aprilsnar og TV-avis. Kæresten er i fuld gang på internettet med nyheder og spil, kysser hende og dykker under dynen igen.

10.00 Får lige TV-2 nyhederne med oveni i Go morgen. Så står jeg op og tager bad. Det er nødvendigt ovenpå en masse vrøvl.

10.30 Kæresten vil købe ind, hun får lov til at køre og jeg får lov til at gå på internet.

12.21 Kæresten hjemme igen med et pavillon-telt og fortæller at hun også har købt jord. Spurgte hvor meget og fik at vide at det var fire. Blev lidt stolt af at hun havde råde til at købe fire tønder land. Så viste det sig at være fire poser pottemuld á 20 kr. Påsken er måske nok forbi men haven er på vej!

14.00 Radioavis og kæresten skal deles. Haven og solen er smuk, selvom der er en smule sne tilbage. Kæresten er også smuk - vi har lige delt et glas Fernet Branca. Så skal haven besigtiges igen. Og der er mange ting at tage stilling til.

15.21 Haven er besigtiget og nu får naboen besøg.

16.00 Første radioavis hvor hverken naboerne, sex eller aprilsnar er på tale, tror det er ved at være hverdag.

16.05 spørger kæresten om sex, hun siger at jeg kilder hende. Tror nok at det betyder vi skal tale om det på et andet tidspunkt.

17.06 maden sættes over. Er ikke blevet spurgt, men det ligner en kylling. Suppe eller noget andet bliver det jo nok til.

17.08 Mangler stadig en dejlig aprilsnar! Forsøger at finde en! Måske jeg når det inden midnat?

17.11 DR2 om Scottsboro - sydstatsdomme over jøder og negre. Mississippi burning er en af de film der har gjort et kæmpe indtryk på mig. Uretfærdighed er uretfærdighed. Imens sørger kæresten for at maden simrer.

19.01 Kywli med agurkesalat og kartofler med brun sovs.

19.35 opvaskemaskinen fyldt, knægten er gået i seng igen og der er nyheder på TV-2. Pavillon-teltet er rejst, og vinden er blevet til vindstille. Det er stadig lyst. og græsset udenfor er vissengrønt, temperaturen på udendørstermometeret er 8 grader. Påsken er lige straks forbi for os alle, undtagen den store dreng, der er syg.

19.58 Har lige konstateret at jeg har AIDS i udbrud, ADHD og vand i knæet (Det eneste Jerome K. Jerome ikke fejlede) - desuden gigt og PTSD samt andre ikke anerkendte sygdomme. Desuden lider jeg af tørre lommesmerter, ikke bare i dag men hele tiden. For højt blodtryk på grund af stress samt for højt blodsukker på grund af forkert kost. Jeg lider også af kronisk arbejdsløshed og introversi. Puha, godt der er nyheder som kan fortælle mig om resten af verdens fejl.
Heldigvis er der ikke længe til i morgen, så er jeg måske rask igen.

20.03 kom lidt sent ind i dansk film om Celestin og Floridor (vistnok Frk Nitouche) samt et pauseresultat der betyder at Brøndbyerne er bagud i fodbold. Sikke en dag.

20.05 Det er vist på tide at tænde for lyset og lukke mørket ude (tusmørket varer 39 minutter) så gardinerne får fred lidt endnu.

20.29 Mørket lukkes ude og Dirch Passer fortsætter med at være et par personer på TV

20.35 ser lige en besked på facebook, men kan ikke huske hvad min yndlingsdigter hedder. Mens jeg skriver dette kommer jeg selvfølgelig i tanker om at han hedder Per Højholt.

20.45 Skal lige sende en dagsorden til min arbejdsgruppe og tjekke jobopslag på mine grupper.

20.58 har læst mails fra min mailboks og slettet alle dem der lignede spam. jobopslag er som vanligt de samme gerne i duplex eller triplex (sg da klart at der er tre nye jobopslag hver uge). Tager lige en fernet branca sammen med kæresten. vi (hun) skal jo tidligt op i nmrogen, så det der sex må nok vente til en dag hvor der ikke er triplex jobopslag. Hun føler sig kildet når jeg rører hende, og så vågner hun jo på den forkerte måde.

21.04 Lukker mørket ude for fulde gardiner.

21.07 en godnatdrink: fernet branca og så slukket vi også lyset indendørs, vi lukker mørket ind. Men så er vi friske i morgen tidlig. DE blå husarer huserer stadig med en råbende Dirch Passer og alt er ved det gamle, bortset fra at vi får danmarkshistoriens mest omfattende lock-out når vi vågner.

21.38 Holder i hånd og prøver at holde mig på afstand af kæresten.

21.40 Det var så den dag og en enkelt aprilsnar ...

21.40 er tilbage med mere blog senere. god nat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar